Prekių grąžinimo taisyklės
1. Visos šioje elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės grąžinamos ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, bei šios elektroninės parduotuvės Taisyklėmis.
2. Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į kitą tokią pačią ar analogišką prekę.
3. Pirkėjas apie gautą nekokybišką prekę turi informuoti Pardavėją el. paštu pagalba@decoalgorithm.lt per 14 (keturiolika) darbo dienas nuo nekokybiškos prekės gavimo.
4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi galimybės pakeisti arba Pirkėjas nepageidauja keisti nekokybiškos prekės, Pardavėjas grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
5. Norint grąžinti kokybišką prekę, reikalinga laikytis šių sąlygų:
5.1. Atsisakyti kokybiškos prekės Pirkėjas gali per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos.
5.2. Norint grąžinti kokybišką prekę būtina pateikti užpildytą grąžinimo formą kartu su prekės įsigijimo dokumentu.
5.3. Norint grąžinti kokybišką prekę ji turi būti nepanaudota, nepažeistoje originalioje pakuotėje, kitaip neapgadinta, nenuimtos etiketės, prekė nepraradusi prekinės išvaizdos.
6. Pardavėjas turi teisę nepriimti norimos grąžinti kokybiškos prekės, jei ji neatitinka kokybiškos prekės grąžinimo sąlygų nurodytų šiose taisyklėse.
7. Pinigai pirkėjui už grąžinamą prekę yra pervedami į pirkėjo pateiktą banko sąskaitą.
8. Nemokamas prekės susigrąžinimas taikomas tik nekokybiškoms prekėms. Norimoms grąžinti kokybiškoms prekėms Pirkėjas tą daro savo lėšomis.